Subject: ERJK pöördumine
From: "Tuuliki Lorvi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 08:40:51 +0200

Tere

Erakondade Rahastamise Järelevalve Komisjoni (ERJK)  menetluses on Eesti
Reformierakonna poolt kevadel 2024 Rae valda paigaldatud lillekastid, mida
komisjon käsitleb erakonna reklaamina ja osana valimiskampaaniast.

Komisjonile teadaolevalt olid lillekastid paigutatud järgmistesse
kohtadesse:

Ellaku bussipeatus Aruvallas (riigimaa), 65303:003:0408 – omanik Eesti
vabariik, riigivara valitseja Kliimaministeerium, volitatud asutus
Transpordiamet

Aaviku bussipeatus  (riigimaa ), 65303:001:0087 – omanik Eesti vabariik,
riigivara valitseja Kliimaministeerium, volitatud asutus Transpordiamet

Lagedi kooli bussipeatus (riigimaa), 65301:013:0086 - omanik Eesti
vabariik, riigivara valitseja Kliimaministeerium, volitatud asutus
Transpordiamet

Veetorni bussipeatus (riigimaa), 65303:001:0087 - omanik Eesti vabariik,
riigivara valitseja Kliimaministeerium, volitatud asutus Transpordiamet

Järveküla bussipeatus (riigimaa), 65301:001:0594 - omanik Eesti vabariik,
riigivara valitseja Kliimaministeerium, volitatud asutus Transpordiamet

Riigi kinnisvararegistri andmetel ei ole eeltoodud loetelus nimetatud
riigimaadele sõlmitud lepinguid maa kasutamiseks. Seega, palume
täpsustada, kas ja millistel tingimustel on antud nõusolekuid/sõlmitud
lepinguid Rae vallaga/Eesti Reformierakonnaga nendele maaüksustele
lillekastide paigaldamiseks? Kui on sõlmitud leping või lepingud maa
kasutamiseks, palume informatsiooni maa kasutamise maksumuse kohta.

Palume vastust esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Tuuliki Lorvi

õigusnõunik

Erakondade Rahastamise Järelevalve Komisjon

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 631 6671

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.